INCOME AND EARN MONEY!!

KLIK HERE! IF YOU LIKE.......

Daughtry-what about now

MYR 8 FASTER MONEY TO 50 USD IN 1 WEEK

Tuesday, March 8, 2011

Baru2 ni saya jatuh dari tingkat 8-nasib tidak menyebelahi saya.

Baru-baru ni saya jatuh dari tingkat lapan, memang nasib saya tapi nasib baik saya hidup lagi sebab ada juga yang sayangkan saya. Agak perlahan rasanya saya jatuh tapi saya dapatkan saya tidak dapat bergerak lagi dan mungkin harus orang pegang saya untuk dibawa saya, saya tak macam orang lain saya dah jadi begini. Sekali sekala saya akan ditiup angin yang membawa saya jauh ke belakang. Teringat saya terhadap orang cacat dan buta kerana accident. Masa saya berada di atas dulu saya selalu menderma dan bersedekah tak sangka saya begini sekarang hanya berbaring saja saya boleh lakukan dan kini mungkin saya akan berbaring di jalan atau dimana saja, saya sanggup sebab selalu orang pijak saya ludah dan terkena kepada saya. Terima kasih kerana satu masa dulu saya berada di atas....atas mana.....>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>KEPALA JADI SAYA ADALAH RAMBUT YANG ORANG BUAT KARANGAN TENTANGNYA. SEkian.

No comments:

Post a Comment